Tetamu (tinggalkan jejak anda)

Jumaat, Ogos 07, 2009

Kekasih Baru Ku................ wakakaka...

Selamat sejahtera semua...

Rindu x kat sab..?? muahahaha...
Pasti sesiapa yg pernah mengenali sab akan tertanya2...sape pulak kekasih baru sab nie? adehh...byk spare part btol la laki nie....huhuhu..

Dan bg yg mmg dah rapat sgt ngn sab, diorang x kisah..diorang ckp.."Eleh..x heran pun kalo sab tu ada awek baru..dia tu senang dapat pengganti..........." waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... Itu semua fitanah je tu... Sab baik je tau...ekeke...

Sab berjumpa ngn kekasih baru sab ni pada tarikh 6.8.2009...tarikh keramat tu..wakakaka...
Kitorang mula berkenalan masa tu 1 ogos lalu... tgk2..6 ogos dah declare couple........waaaaaaaaaaa....bahagianye hidup...

Tp......................ke mana perginye kekasih sab yg dulu? pasti semua tertanye2....ngeh..ngeh..ngeh....


Dia masih ada lagi...dah sab masih cinta n syg pada dia.... sab x kan dapat lupakan dia..kami bahagia dulu dan selamanye.....


Eh!!!!!!!!
Tp.........macam mana lak ngn kekasih baru sab??


Ok....biarlah sab kenalkan ngn kekasih baru sab.....
Ini lah dia kekasih sab.................waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
heee.....jgn salah faham ye....


Sebenarnye sab baru je beli motor....so ni la rupa moto baru sab..




Bestnye dapat motor baru ni...terasa macam Masked Rider lak... hehe...
First bawa sab dah bawa 140 km/j... nk g laju2 x berani la pulak kan...







Sab nk tunjukkan gambar2 moto baru ni je kali nie....hee..
so...tgk la ye..n jgn lupa komen...


Kalo ada moto je x lengkap la kalo xde helmet kan...
kat bawah ni la helmet yg sab guna..
baru leh bertukar jadi Masked Rider...hahaha...
BERTUKAR!!!!!!!!!!!!!!!


Erm...ok la..sampai di sini saje la post sab kali nie... semoga kita bertemu lagi...



P/S: Jangan tertipu ngn pendahuluan tadi...wakakakaka....


3 comments:

☆♫ ira_faqari ♫☆ berkata...

motorku......ermmmm

mila leogurlz berkata...

wah moto ko...smart2...hehe

NaaM berkata...

aku da agak..
x kan tertipu nya aku...

Catat Ulasan