Tetamu (tinggalkan jejak anda)

Khamis, April 23, 2009

Menjadi seorang "Abang.."


Abang suka tengok jari ayg..Cantik betul..Sungguh!

Takut abang nak pegang.. Bukan takut patah, sayang..

Tapi takut nanti jari abang tak terdaya nak tolong ayg pada satu masa di hadapan Tuhan Yang Maha Esa..



Abang suka tengok rambut ayg..Cantik betul..

Macam guna rebonding.. Sungguh!

Sebab tu abang belikan ayg tudung..Bukan abang cemburu jelingan pemuda lain, sayang..Tapi takut nanti terbakar dek api neraka yang panas membakar..



Abang suka tengok body ayg..Cantik betul.. 32-24-36.. Sungguh!

Sebab tu abang belikan ayg telekong..

Bukan abang jeles orang lain tgk ayg smpai meleleh air liur, sayang..

Tapi abang nak ayg berseri-seri mengadap Kekasih Yang Utama nanti..(Abang juga dapat ’saham’)



Abang kasihan dengan ayg..

Tidur tak lena..makan tak kenyang..sbb rindu kat abang.. Kasihan abang tengok..Sungguh!

Sebab tu abang bekalkan senaskah al-Quran utk ayg..

Bukan abang tak mau selalu berhubungan, sayang..

Tapi takut bila kita diikat nikah yang sah nanti, abang berubah angin mencari yang lain..


Hati kita Tuhan punya..Tuhanlah yang mengubahnya..

Jadikan Quran sebagai pengubat jiwa..

insyaAllah hati abang akan tetap menjadi milik ayg selama-lamanya..



buat kekasihku, Nur Syamimi bt Bakri..............

10 comments:

apis (bukan nama sebenar) berkata...

ko reka sendiri ke sab?
best la ayat-ayat dia

kalau aku guna
bole kan

hehehe :p

mimi,
saya pun sayang awak~

Lord Sab berkata...

ko nk guna ek...boleh je...hehehe...

oit..asal ko syg awek ak lak nie...hahaha..

mimi, saya yang syg awk...hehe...

`iza berkata...

wahhh..
mesti bahagia spa yg jd awek awk...

Lord Sab berkata...

yeke iza..??

thanks ye...sy pun harap dia bahagia la ngn sy..
hati org ni susah sikit nk tau...kdg ngn kita ok je tp dlm hati x tau lak kan...huhu..

doakan kami yek...

.a.k.u.a.d.a.L.a.H.a.k.u. berkata...

.kan BEsh kalo dpt pkwe mcm dlm cTer 2..
.HuHuhU..

.TP xrmai kan..??=)

.4 shamimi...sy cucu awk..=)

.ahahha...

NaaM berkata...

pd mimi, nsib la dpt buah ati jiwang..=P...
pd tuan nya blog ni...
jgn la hancurkan ati c mimi ea...
lau cawan da pecah berderai leh bli yg bru..
tp lau hati, parah jdnya...=)...

Lord Sab berkata...

hehe..amboi NaaM..jiwang ke sy nie..haha...
ok2.. sy ngar nasihat anda..huhu...

~ShuHAda~ berkata...

Hmm bagus adik akak sorang nie,,,
klu sume b'pikiran g2 kan bagus,,,
selamat dunia nie dari kemaksiatan,,, :P
smoga sama2 lah kita sume menjaga iman sebaik mungkin,,, Tuhan slalu perhatikan kita,,, Ingat!!! hehe,,,
Smoga kalian berdua dipanjangk' & dikekalk' perhubungan,,, cepat2 la kawin ye dik,,, jgn lupe jemput akak yer,,, hehehe,,,

Lord Sab berkata...

thank akak shuhada...
thanks doakan kami..nk kawen??
hehe..lambat lagi kot..nk keje dulu..hee.
nnti kitorang kawen mesti jemput la..hehe..

p/s: aduh..kalo mak baca ni..mau marah nnti.hahaha..peace mak!!

☆♫ ira_faqari ♫☆ berkata...

ceh lordd....geli3..ekeke...jiwang tul dgn awek dier..ekeke..lalalaa

Catat Ulasan