Tetamu (tinggalkan jejak anda)

Isnin, Mei 11, 2009

Siapakah aku sebenarnye..???

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ASSALAMMUALAIKUM<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

hai semua..
siapakah aku sebenarnye?
kali ini sab takde cite nk diceritakan..
tapi sab nak tanye pendapat korang semua...

erm..ok,
first...sab nak tanye,
sab ni macam mana orgnye?
pada rakan2 yang rapat ngn sab..
sab harap..
korang bg la pendapat ye...

siapakah sab sebenarnye??
ape sikap2 yang korang nampak ada pada sab..
x kisah la baik ke buruk ke...
kalo baik tu, terima kasih la..
kalo buruk tu..lebih baik ckp je sbb boleh sab cuba perbaiki diri sab ni..

erm...lagi satu..
ada orang kata sab ni jiwang orangnye..
first dengar camtu..hahaha..yeke aku jiwang??
kelakar gak..tapi btol ke?
ape pendapat korang??
lalalala~

adakah sab seorang yg panas baran?
sikit je salah orang tu, terus nak marah2..
or adakah sab seorang pemaaf??

adakah sab seorang yg sensitif??
hehe..ni sab boleh jawab..
tapi sab nk pendapat korang jugak..

so..sab x kisah la ape yg korang nk komen ttg diri sab..
sbb yg baik semua datangnya dari Allah..
dan yg buruk adalah dari kita sendiri..
sesungguhnya kita adalah insan yang lemah..



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>WAALAIKUMMUSALAM<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

6 comments:

NaaM berkata...

cam kenal je org yg ckp ko jiwang 2 kan???
ehm...=)

Lord Sab berkata...

erk...
lalalala~

tau takpe..weyh..cite ar camne ngn sikap aku nie..
selama ko kwn ngn aku..nk tau..

[ saidaTuL aZrEEn ] berkata...

sabri??

em mase mule3 kenal dlu ingtkan die seoRG YG PeMALu..hakhak..

ruPE3nYEr x pUN..
.HAHA..

.atok Ku iNI Sgt jiwaNg sbnRNyer..btoi x kwn2??

.da lme knl die rase2 nye atok ni sowg yg baik,,hepi go lucky..n sensiTif..

2 la pndpt reeN..kalo salah sowI yeR TOK...=)

Lord Sab berkata...

haha..btol tu cucuku..erk...

aduh..blom cukup jiwang lagi nie..xde support dari yg lain..so sab x jiwang lagi...ngeh3...

pemalu tu mula je la..hee..

mmg reen kenal la ngn atok reen ni..hahaa..

NaaM berkata...

ada gak yang asokong aku bab sikap ko yang jiwang 2..so, da t'bukti la kan...hahaha...

ko aku tgk seorng yg cam b'semangat tok ub'jaya..tp xde tndakan yang patut...

niat beul tapi tndakan salah...

p'nah dgr x?? dlm kuliah etika sesi ke-2..
*x tau la lau ko x p..erk..=)*

Lord Sab berkata...

kuliah tu aku datang la...
mula masuk kuliah tu..mmg semangat gile la nk blajar..

pastu..dah sejam lebih..
lecturer lak membebel 30 minit utk 1 slide..warghhh..x tahan dah...

hehehe..aku paham maksud ko tu..
thanks ye...

nk tau lagi ape sikap yg aku x tau lagi nie..

Catat Ulasan