Tetamu (tinggalkan jejak anda)

Ahad, Februari 15, 2009

- aKU DaH hEpI -

AKU DAH HEPI??? BTOL KE??

  • Ya! aku dah mula hepi skang nie... aku dah x sedih2 lagi cam sejak kebelakangan nie...hehe..
  • Tp...apa yang buat aku hepi? ermm...ini adalah sebab aku mempunyai teman2 cam korang semua...sentiasa ada bila aku dlm masalah...korang x pernah tinggalkan aku...sentiasa menyokong aku dan memberi nasihat yg berguna pada aku...
  • Sejak aku mula buat blog nie, hidup aku mula berubah..aku x macam dulu lagi..kalo dulu byk masalah..sekarang nie..aku lebih hepi..

Tau ape sebabnya aku jadi hepi sekarang nie??
kalo semalam...aku berbual ngn kawan aku kat ym tu..
dia tegur aku...
pasal kelemahan diri....
dia berkongsi pendapat ngn aku..
so....


Inilah kata-kata dari kawan aku tu.....
aku masukkan dlm blog nie utk panduan au ngn teman2 yg lain..


"Bg sy x semua org sempurna..ada kelemahan..tp kita kena berusaha membetulkan dan mengurangkan kelemahan itu..
sbg contoh..kalau kita kurang ilmu agama, tambah ia ngn mencarinya..kalo kita kurang baik dari sifatnya..masih boleh dibetulkan lagi..."



nie ada lagi....


"jangan sesekali membenci orang yang membenci kita..sbb mereka lebih mengetahui kelemahan kita........."


aku terfikir....
btol jugak kata2 dia..sbb itu skang ni aku cuba mencari diri aku..
mencari kelemahan diri aku n cuba utk berubah..



pagi nie...
aku jadi bertambah hepi..
tau sbbnya?
sbb ada sorg adik nie...
namanya dirahsiakan..hehehe....
(sape terasa tu x taw la...)
kami pun chatting...........
dia wat lawak msk air dlm kpala plak ngn aku...
semata2 nk aku jadi hepi n x sedih2 lagi..
yup..jujurnye mmg aku jadi hepi n tersenyum sorang2 ngn
telatah dia..dulu...x macamnie pun....
skang je tgk dah lain...hehe..
pape pun dia mmg seorg adik yg sporting...
lastly, aku nk
ckp yang aku
skang nie..
mmg dah hepi..
yahoooooooo!


p/s: dah macam pokok krismas la pulak tulisan kat atas nie..adeh..






7 comments:

minx berkata...

pergh..
pokok xmas tu ko wat gne coding c++ yg kte bljr mse 1st year dlu eh??
ape2...life is short..make it simple n live it 2 d fullest

Shahrul Hafizi berkata...

alhamdulillah
sape adk ko tu sab?
cun x?
he3~

Lord Sab berkata...

pkok krismas tu aku guna java la..senang sikit dari c++ yg kita blajar dulu..haha...

adik aku ek,fizi? mana bleh bgtau kat ko..kan rahsia..cun ke x tu bkn penting. yang penting dia pandai bt aku tergelak2 sorang2 bila chat ngn dia..hehehe...

niRDa berkata...

waa sp adik yg msk air tuh..
nk knl leh?!! =P

Lord Sab berkata...

ai..nk kenal lak ke? rasanye leh kenal sendiri kot...hehe...

farhana berkata...

Chantik pokok xmas tu!Adik??adik kandung??adik angkat??Tak kisah la,awak hepi kerana dia,dia hepi kerana awak.he..he..he..

Lord Sab berkata...

adik kandung pun bkn...adik angkat pun bkn... yg jelas tu adik org..ekeke...

Catat Ulasan