Tetamu (tinggalkan jejak anda)

Rabu, Februari 18, 2009

Arghhh....sakit kepala....huhuhu..

Warghhh....sakitnye kepala.....
pening..pening....


knp aku pening kepala??
erm..mana x pening kepala..dah aku pi main bola dalam hujan knape?
tu la..dah tau badan tu lemah, nak main bola jugak...
kan dah rasa...

huhuhu...aku main
hujan..eh! aku bukan main hujan..aku main bola dalam hujan..hehe.. malam tu, kepala terasa pening sangat2...aduh...aku baru nk try buat assignment, kepala aku dah memusing..wargh...dah letak minyak pun, masih pening tahap gile la......

aku pun tido kejap wal
aupun keje melambak nie nk siapkan..huhuhu..
ingatkan dah tido, kurang la sikit sakit nie, aduh..makin bertambah lak... tapi, aku nk buat ape lagi, keje kena siapkan jugak..




aku pun gagah la cari bahan dalam internet utk siapkan assingment tu..dah hampir pukul 2.30 pg, aku belom tido..masih siapkan assignment tu... akhirnye, siap jugak assignment aku...yay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jam sudah menunjukkan pukul 3.10pg, mata ni pun dah mengantok, aku kemas2 barang n terus ke tilam aku..yeahhhh...tido time...esok kelas pukul 8...harap2 bangun la...huhuu...

8 comments:

minx berkata...

wah....stdnt angrh dekan la katekan..
all rounder stdnt..
amin bola dlm hjn blh...buat assignment smpi xtdo blh...

muhammad berkata...

apela lu nie gua pun main ujan jgk arie tu...
tapi mlm tu...
gua pun mcm lu jgk...
lu cume pening kpala je
ade assigment ckit jeee...
lu tau gua...
lu tau gua rase ape mlm tu...
lu tau ke tak...
tau ker tak..
ker tak...
tak?
sbetulnye mlm tu...
gua pun mcm lu...
gua ingat gua sorg je imune tak kuat...
rupa-rupanya mmg btul gua mcmtu...
pd mlm tu,,,
gua nk cite balik..
ape yg terjd pd gua...
gua bukan saje pening kpala..
tapi...
gua jgk...
SIARAN TERTUNDA...
IKUTI..
KISAH Aku pening DALAM DIARI IDUPKU...
HUHUHU....HEHEHE...
hohoho..
tui,tui,tui...

Lord Sab berkata...

ape yg ko ngarut nie? aduih....nie mesti fahmi yg taip nie..

muhammad berkata...

hahaha...
itula..
gua da habang kat lu..
jangan...jangan..
tapi lu tak percaya...
lu ckp jangan-jangan...
gua ckp jangan...jangan..
tapi lu msh degil lg..
lu kte jangan-jangan...
smpaila gua naik pedap dgn lu...
lu tau tak ape maksud gua..
tau ker tak..
ker tak..
TAK?...
gua cakap kat lu jangan...main...jangan...main..
tapi lu kte jangan-jangan...gua nk main sorg..
gua kte lu jangan...main...jangan...main..
tapi lu ckp perkara yg sama...
jangan-jangan...gua nk main sorg..
sbg member gua jwb blk...
jangan...main...jangan...main..
lu kte..
gua nk main sorg..
Gua masih lg bersabar dgn...ingt kte nie member..
gua ingatkan lu skali lg...
jangan...main...jangan...main..
lu buek bodo jer..
lu dgn slamber kte....
nk main sorg...
gua pun naik la angin...
ape lg..
gua cpt2 la buang angin...
takut angin naik ke kepala..
kan gua da kate..
jangan...main...jangan...main...
tp lu degil..
tengok lu da terbau angin yg cube naik ke kepala gua...
kan da main dgn angin gua...kan td lu kte..
nk main sorg...
jd gua bagi la lu main sorg2 dgn angin gua tu...
hehehe...
hahaha...

hafizah berkata...

pelik laa komen Muhammad nie.."jangan....main....jangan...main...". lain kali nak main bola jangan main time hujan..

Lord Sab berkata...

hehe..ko pun tau tu pelik.. tu bkn muhammad, kwn dia yg taip..dia nk komen tap ngarut ntah pape..huhu.. apepun thanks cik hafizah..

farhana berkata...

Kenapa dengan kawan awak yang sorang tu??"Lu..gua..lu..gua...,Jangan...main..jangan..main..."ntah pa pe je..

Lord Sab berkata...

hahaha...tgk fahmi! semua dah komen pasal ko..bkn pasal topik aku nie...hehehe...

dia tu mmg cam tu farhana..kalo berbual ngn dia lagi la...pecah perut gelak di buatnye...hehe..

Catat Ulasan